Bra trio steget

Vill du prata med oss?

08 684 620 00

info@xecgroup.se

Du skall känna dig som vår enda kund.

På XEC brinner vi för att erbjuda unika och hållbara kontorslösningar som sparar våra kunder tid och pengar. Vi älskar att hjälpa våra kunder med alla typ av produkter och tjänster till kontoret, några exempel är kaffe- och vattenmaskiner, kontorsinredning, matkylar, kontorsstädning och mycket mer. Välkommen att samla alla dina kontorsbehov hos oss och upplev en servicenivå utöver det vanliga!

Få en offert

XEC_Logo_Sv_RGB
Inredningsdesign
MENY
Kontakta oss Arrow
Arrow

Våra tjänster

Inredning & Relocation

Ett effektivt sätt att stärka sitt varumärke både internt och för besökande kunder är välplanerad inredning och genomgående koncept i lokalerna.

Dream_3_01-1024x602

Ett kontor medarbetarna VILL vara på

I tider av kreativa hybridlösningar är en härlig och funktionell arbetsplats en stark motivator för att arbeta fysiskt på kontoret. Om ni vill kan vi hjälpa er att skapa ett kontor som blir en självklar plats för produktivitet, kreativitet och trivsel. 

Våra uppdragsgivare har väldigt olika behov och krav på inredning, ergonomi, akustik och ljus. Det gäller allt från funktion och möblemang till stil och färgskala. Vissa har gott om plats för sociala ytor och öppna landskap, medan andra behöver hjälp med att maximera nyttan av kontor med flera små rum.

iStock-1333206785

Inredning som håller i längden

Tack vare våra väletablerade kontakter med producenter och leverantörer får vi fördelaktiga inköpspriser på allt från skrivbord och stolar, till loungegrupper och lampor. Utan onödiga mellanhänder får vi en transparent process där vi har kontroll över hela kedjan från offert till beställning och leverans.

Inredning ska vara funktionell, ergonomisk, hållbar och såklart också ekonomiskt försvarbar. Vi hjälper er att hitta lösningar som uppfyller alla krav och som alltid går att räkna hem i det långa loppet. 

Arrow
Arrow Möbler & Inredning
bärhjälp

Kontorsflytt och inventering

Om ni ska flytta till ett nytt kontor hjälper vi gärna till med allt från samordning och projektledning till den fysiska flytten. Vi packar, monterar ner, monterar upp och ser till att ni lämnar det gamla kontoret i gott skick och att det nya är redo att tas i bruk.

För er innebär det en ökad kontroll över processen och ekonomin, samtidigt som vi utför jobbet på ett smidigt och kostnadseffektiv sätt. För att undvika störningar i er verksamhet kan vi genomföra flytten på kvällstid eller på en helg. 

I samband med en kontorsflytt vill våra kunder ofta ha en inventering av befintlig inredning. Då protokollför vi eventuella brister och kommer med förslag på åtgärder. Allt för att ni ska kunna erbjuda en trivsam arbetsplats som era medarbetare vill vara på!

Den här webbplatsen använder cookiesför statistik och användarupplevelse.

XEC använder cookies för att förbättra din användarupplevelse, för att ge underlag till förbättring och vidareutveckling av hemsidan samt för att kunna rikta mer relevanta erbjudanden till dig.

Läs gärna vår personuppgiftspolicy. Om du samtycker till vår användning, välj Tillåt alla. Om du vill ändra ditt val i efterhand hittar du den möjligheten i botten på sidan.

Cookies